ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تناقض در حرف‌های کلاهی و طباطبایی

  • کد خبر: ۳۴۳۶۴
  • ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
تناقض در حرف‌های کلاهی و طباطبایی
در بسکتبال نیروی کارآمد کم نداریم پس چه کاری است یک نفر همزمان دو شغل مهم داشته باشد؟
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شبنم کلاهی سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال و رئیس هیئت بسکتبال تهران، بر خلاف رامین احمدی طباطبایی رئیس فدراسیون، اعتقاد دارد چندشغله بودن در بسکتبال تداخلی در کار‌ها به وجود نمی‌آورد.
این در حالی است که طباطبایی دو هفته پیش در مجمع سالیانۀ هیئت بسکتبال استان گلستان با انتقاد از اسدالله کبیر رئیس این هیئت گفته بود وی باید بین مسئولیت در شهرداری گرگان و هیئت، یکی را انتخاب کند، چون تضاد منافع به وجود می‌آید.
سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال می‌گوید: «مشکلی در انجام کار‌ها چه در فدراسیون و چه در هیئت استان پیش نیامده است»
او همچنین با اشاره به انتخاب جعفر محمدپور، داور بسکتبال و سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی به عنوان رییس کمیته مسابقات هیئت بسکتبال تهران گفته است: «در مورد هیئت بسکتبال مشکلی پیش نخواهد آمد و باعث افتخار ماست که از طرف مسئولان فدراسیون دوومیدانی به سمت سرپرست دبیری منصوب شده‌اند. در حال حاضر هم که مسابقه‌ای نداریم پس هیچ تداخل و مشکلی ایجاد نمی‌شود.»
به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون پس از آنکه فکری به حال بازنشسته‌های فدراسیون کرده حالا باید به فکر دو شغله‌ها باشد. در بسکتبال نیروی کارآمد کم نداریم پس چه کاری است که یک نفر همزمان دو شغل مهم داشته باشد؟ هیات بسکتبال تهران یکی از بازوان اصلی فدراسیون است و کار برای انجام در آن کم نیست. در چنین شرایطی اگر کلاهی در نهایت حکم دبیری فدراسیون را بگیرد باید بلافاصله برای ریاست هیات بسکتبال چاره‌ای اندیشیده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->